torsdag 16 juni 2016

Jenny Jazz eller numera Dizas dag.

En helt vanlig torsdag morgon och mys med mamma.
Så gott att sova och få lite mellanmål av henne.


Ett väl så gott substitut för Diza är mina fårskinnstofflor.
Gäller att inte stå still för länge för då får man stå kvar länge för inte vill man väcka 
en sovande liten Diza.

Tror det var ungefär här alla började ana att något var på gång.
Bara Diza fick ta fin foto idag.
Världens lilla sötaste <3

Men det är allt tur hon ska bli fotbolls proffs och inte 
utställningsstjärna för sånt trams vill hon inte veta av.

Försök ni men jag står som jag vill.
Fin foto med mamma Mimmie!
Innan allt elände började.

Trimmad och bli snygg det gillar jag.


Men hujeda mig för duschen. Den försökte jag rymma ifrån flera gånger trots att
babymatte sa att det var jätteskönt.
Ja ok ger mig...det var rätt skönt till slut.

Men lite sur är jag allt en då.

Sen började babymatte viska en massa råd och tips och sa att idag skulle jag flytta.
Flytta? 
Finns det en värld utanför skolgatan??

jajamensan.
När jag såg vilka som kom och skulle hämta mig kändes det så bra.
Jag kände ju dem redan!!!
Detta blir bra det här.

De har lovat att träna mig massor så jag blir bäst i fotboll.

Lycklig Anton

och Emil!
Varmt lycka till med söta lilla Diza!


Är det vara vi två kvar nu?
Jag ska ta hand om dig syrran!

Tidigare idag var Christopher hemma för att gosa med JoJo.
JoJo har den färg som han tycker är allra finast på en cocker.


1 kommentar:

  1. det tycker jag med,finaste färgen,så superfin !
    // Carina H Blix

    SvaraRadera