torsdag 17 mars 2016

4 veckor +1 dags DRÄKTIGHET

Bröstkorg 60 cm
Midja 52 cm
Vikt 12,9 kg  vägd hos veterinären så kan ju skilja mot hemmavågen

Äntligen fick vi besked!



Idag var vi på ultraljud och Åsmund kunde se 6 valpar.
Nu brukar ju Åsmund ha lite problem med matematiken ;)
Så spänningen är stor!
Kathtrine,jag och Gunilla ja nu ljög jag Gunilla var ju cool som vanligt =)
Men vi andra har har haft magen full av fjärilar idag medan Gunilla varit tvärsäker.
Mimmie har haft alla tecken och visst har jag väl nästan vågat tro MEN
det skulle kunna vara skendräktighet också.
Nu behöver jag inte undra eller tvivla utan bara känna glädje!
Mimmie har inte velat busa och springa som vanligt.
Lite sin lilla bubbla och väldigt tvär mot de andras nyfikenhet för hennes rumpa.
Men delar gärna sin bubbla med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar