måndag 23 maj 2016

Matvrak o Smulan bus

Nu är de med ute på stora golvet varje dag.

De blir modigare och modigare.

Smulan är överlycklig men Mimmie 
håller koll på henne.
"mina valpar så håll dig på mattan"

Tror hon mest är sotis.

För Smulan är en så rolig lekkompis

inte minst snällast i världen.
Även Mio och Fidelie är med men de löper och vill helst uggla i soffan än och busa med valpar.

Trött blir man.





Alla ska ligga under fåtöljen.

Idag blev det premiär för stora skålen.
De får helt enkelt inte plats runt lilla längre.
"B-matte säger vi äter som hästar men vi vet inte mycket men vi vet att vi är valpar"

Jag väntar bara på att de ska spralla loss ordentligt.
För det är en så lugn kull fortfarande.
Knappt man märker dom.
Men lite bus lyckades jag fånga på film

Idag byggde Uffe och jag upp en stor utehage.
Låter bra när jag skriver vi =D 
sanningen är väl snarare att jag är arbetsledare och Uffe gör jobbet =D
Varje dag försöker jag berika deras innehage med med något nytt.
Igår blev det pallen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar