söndag 8 maj 2016

avmaskning

Blivit lite långt mellan inläggen men jag och Gunilla har varit i Stockholm och roat oss.
Mycket kan Uffe göra men blogga är inte en av sakerna han kan =D
Tyckte bara på den korta tid jag var iväg de hade växt så mycket.
Blivit mycket stabilare på sina ben, ser att de vänder huvudet efter ljud.
Idag var det dags för första avmaskningen av tre.

Först ut var var Hilma.
Inga problem !

Mimmie inte nöjd med upplägget ;)

Nästa ut  var Betty

Fy bubblan tyckte hon.

Mimmie sympatiserar och tvättar henne ren

Kom till mamma tyckt hon säga jag har godsakerna.

Innan de får maskmedel vägs de så det blir rätt dos.
Ni ser så stora de blivit !
Från att kunnat ligga i skålen till att knappt få plats.

Disa gapade snällt.

Kände sig nog lite blåst , för gott var det inte.

Vad gör du med mina gryn!? 

Jenny`s tur. 
Lite tjock om rumpan tror jag.

Gapar snällt.

Behöver jag skriva vad hon tyckte?


Danny är en duktig kille har redan lärt sig sitt;(

snällt och lydigt gapar han stort.

tvi t vi tvi.

och efter den bilden dog kameran.
Är det någon som inte fått inbjudan till öppet hus av er valpköpare
så hör av er!!
Jag har mailat/sms alla men det händer att saker försvinner i cyberrymden.
Det ska bli så otroligt kul att träffa er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar