lördag 21 maj 2016

Stora världen

Med risk för att det är många bilder ........igen 
men är ju svårt att välja.



Betty tränar på arga leken.
Mimmie förstod att jag hade planer och då är det minsann bäst att se till att de små är rena.

Mamma du är pinsam!

Bus!


Vem har tjockast mage?

Alltså min är finast oavsett !

 Alltså vår mamma är knäpp på riktigt!!
Eller gör alla mammor så här?
Babymatte säger att hon inte gör så med sina barn.


Men vet ni vad?
Vår mamma är bäst i hela världen!

Sen fick vi träffa Smulan igen.

Som hon längtat. Ja vi med såklart.
Modigast att ta sig an stora golvet var Leo.
Han var först ut att lämna syskonen.

Hmm vad är detta?
En filt? jaha och vad är en filt då?


Morsan var med och höll ett vakande/busande öga så allt gick bra.


Är vi inte sötast i världen?


Ja jag vet ju inte vad ni tycker men jag vet att min matte tycker det!

Jo-Jo var dagen pussgurka.
Men vi andra kallade henne fjäskgurka hahaha

Galen mamma !

Sen rätt var det var så dök babyhusse upp och ville mysa.
Ser ni vem som gömmer sig ?

Är ju mamma såklart!



Smulan är världen snällaste storasyster.

en lektant säger b-matte!


Men hon är väl ingen tant? hon är ju en hund ;)

Vi sa ju det !!!!
FJÄSKPROPP



tränar på att stå fint!

Jaha det är det här som betyder filt.
Undrar om den går att äta?

Men b-husse var tog du vägen?

Se sån stil vi har!

Hm en dammsugare!

Alltså tjejerna ska inte tro att bara det kan stå fint.
Elegant kallar ju jag det!

Söte lille killen smidig som en panter.
Leo passar han så bra !


 En liten film på oss i stora världen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar