onsdag 8 juni 2016

7v

Ja det var de igår och foto togs igår men sedan rann tiden ifrån mig 
och jag valde sängen i stället för att blogga.
FÖRLÅT!

Jo-Jo
Betty

Snofla

Diza

Leo
som var så trött att detta blev enda bilden då ögonen åtminstone 
är halvöppna,

Denna kullen är så speciell och helt annorlunda än tidigare kullar jag haft.
Ett ex på morgonen när jag kommer med mat. Tidigare kullar har kastat sig över maten,
dessa är ett gäng fiskmåsar om inte jag sätter mig hos dem och morgonmyser
innan de vill äta.
Eftersom jag pluggar så har man ju en del att läsa och ibland lägger jag 
mig i soffan för att läsa på. Garanterat kommer där någon som vill upp och somna
på halsen. De söker verkligen närhet, Går gärna till någon av de andra hundarna för att mysa och sova tätt. Det brås verkligen på Mimmie som är en hund som inte kan få nog av närhet.
Sen busar de såklart loss rejält. Älskar att jaga varandra och brottas.
Inte så mycket föremålsintresse förutom att riva tidningar.
Idag fick vi fin besök!
Det var Ellen och Maja med sin fina mamma Linda
som kom för att valpmysa
Men först lite mat från uteserveringen.
Efter maten blir ju "vissa" dvs Diza och Leo så trötta
att de gick och la sig direkt.



Snofla däremot blev det full rulle på när Ellen drog igång bus. 
Fick ingen bild på när Maja hade tunnelträning och söka leksaker träning
men ni ska tro de valparna hade kul.

Ellen blev så glad i Snofla

Nästan så hon blev kidnappad.
Men jag räknade allt in de små så alla var kvar när tjejerna åkte hem.

Leo tittade fram lite sömndrucken och verkade undra vad som stod på?



Famnen full och lite vila mellan varven. 



Medan andra sov lugnt  vidare.

Majas favorit tror jag till slut blev JoJo.



Lite tunnelträning 

Linda och barnen har varit och hälsat på flera gånger tidigare när vi haft valpar.
De sa också att dessa inte alls var så busiga utan mycket lugnare och keligare.
Keliga har väl iof alla varit men dessa tog sig tid att kela och lämnade inte gärna knät sen
de väl kommit till rätta.
Men kanske de laddar inför tills flytten;)


2 kommentarer:

  1. Okej då är det hääär kullen man skulle tagit en valp ifrån...inte de heybabberibakullarna jag valt ifrån....hahhah

    SvaraRadera
  2. Danny Dansband e lik truls i uttrycket...de kommer garanterat bli en lugn go kille med hjärtat på rätta stället

    SvaraRadera