onsdag 1 juni 2016

6 veckor

Redan 6 veckor och faktiskt vi tog foto igår men ett rejält åskväder
gjorde att de fick vänta tills idag=) 
och att jag första rundan av fotografering sessionen gjordes utan minneskort=)
Jag som tagit så fina när de invigde STORA vågen.

JoJo
Vikt 2080 g


Betty
2160 g


Snofla
Vikt 2390 g

Diza
vikt 2050 g



Leo
2400g

Nu börjar man ana lite personligheter.
De är fortfarande otroligt lugna. Jag tror de laddar inför nya
hemmen så småningom och då kommer de att visa allt bus de kan.
JoJo och Betty är tetmajor. Biter gärna de stora hundarnas i svansen
och vill gärna få igång lite rajtantajtan.
Diza är den som först tittar vad de andra gör och sen kan hänga på.
Lite försiktigare.
Leo är filosofen.
Snofla är något mittimellan de andra.
Det typiska mellanbarnet.
Alla älskar de närhet och kloklippning och pälsvård är något som gillas.
Eftersom vi har så otroligt varmt är det inne på dagen och ute från ca kl 17,00
med inne menar jag ju såklart inte stora hagen utan i allrummet.
Jag har fortsatt att ge torra kulor som jag precis innan servering häller vatten på.
Vill ju inte att några bakterier ska frodas i denna värme.
Igår var första gången de lät som fiskmåsar och det var vid läggdags och de fick komma in i sin hage.
Idag har vi haft besök och lite kul för Essie och Elsa var de som tog kort.

Goddag jag heter Diza!
Mys med Elsa

Trött Snofla

Mimmie är såklart med.

Betty och Snoflan gillade dynan jag tagit fram för att sitta på.
Men finns ju förall del fler dynor i världen,

Söta Diza

Detta mina vänner är valparnas storasyster Isa!

Hej snart är det dags för dig att följa med hem!

Trött Leo!

Den lille filosofen <3 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar